صاحبان مشاغل به راحتی میتوانند از نرمافزار حسابداری متناسب با شغل خودشان استفاده کنند و مدیریت مالی کسب و کار خود را در دست بگیرند. تنوع نرمافزارهای حسابداری با اندازه و نوع کسب و کار شما ارتباط مستقیم دارد. به دلیل تسلط نداشتن صاحبان مشاغل به مقولهی حسابداری، نرمافزارهای مالی به سوی هوشمندسازی هدایت شده تا صاحبان مشاغل بتوانند به سادگی بخش حسابداری را مدیریت کرده و از عملکرد حسابداران خود آگاهی داشته باشند.
نرم افزار حسابداریِ مناسب شغل شما چیست؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.
در نرمافزارهای مالی رایج در بازار معمولاً پس از ثبت یک رویداد مالی مانند فروش، تمامی عملیات مربوط به آن از جمله کاهش موجودی انبار، افزایش حساب بدهکاران یا صندوق و بانک، افزایش فروش، سود حاصل از فروش، گزارشهای حسابداری و مدیریتی مانند دفاتر روزنامه و کل و معین و غیره به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد.
مواردی که قبل از خرید نرمافزار حسابداری مناسب شغلتان باید در نظر بگیرید:
برخی از نرمافزارهای حسابداری برای صنعت و حرفهای خاص طراحی شدهاند. از این قبیل نرمافزارها میتوان نرمافزارهای تولیدی، شرکتی، فروشگاهی، بازرگانی و… را نام برد.
با اینکه نرمافزارهای عمومی معمولاً مقرون به صرفهتر هستند، اما نرمافزاری که متناسب با شغل شما طراحی شده باشد، انجام امور را برای شما بسیار آسانتر میسازد. برای مثال اگر شما صاحب یک بوتیک لباسفروشی باشید، نرمافزار حسابداری ویژه خردهفروشی به شما کمک میکند که موجودی خود را به راحتی مدیریت کنید.
در این نرمافزارها ویژگیهایی طراحی شده است که شما را قادر میسازد به سادگی آیتمهایی از قبیل رنگ، سایز یا نوع کالا را انتخاب کنید. این نرمافزارهای حسابداری دارای سیستم فروش یکپارچه نیز هستند. به طور کلی نرمافزارهای ویژه مشاغل برای کاربردهای عملیاتی و بالا بردن ارزیابی عملکرد مشاغل طراحی شدهاند.
شرکت مهندسی نرمافزار هلو برای مشاغل مختلف، نرمافزار ویژه و اختصاصی همان شغل را طراحی و آماده کرده است. نرمافزارهای ویژه مشاغل مانند نرم افزار قنادی، نرم افزار رستوران، نرمافزار سوپرمارکت، نرمافزار طلا و جواهرفروشی، نرمافزار پوشاک و بسیاری دیگر، مطابق با نیازهای همان شغل طراحی شدهاند.
مشاوران ما همهروزه آماده ارائه راهنمایی در زمینه انتخاب نرمافزار حسابداری مناسب شغل شما هستند. برای ارتباط سریعتر و راحتتر میتوانید از سرویس چت آنلاین موجود در وبسایت هلو و مای هلو استفاده کنید.
بنابر نیاز و ساختار شغلتان، یک لیست کامل از امکاناتی که میخواهید نرمافزار حسابداریتان داشته باشد تهیه کنید.
ممکن است شما به نرمافزار حسابداری سادهای نیاز داشته باشید که تنها جریانهای نقدی شما را پیگیری کند؛ شاید هم به نرمافزاری جامع نیاز داشته باشید که تمامی کارها را برایتان انجام دهد.
نرمافزار هلو با ارائه در سه سطح ساده، متوسط و پیشرفته، در هر سطحی پاسخگوی نیاز شماست. با استفاده از گزینه fast mode نیز میتوانید محیط نرمافزار را خلوتتر و سادهتر کنید تا کار با نرمافزار برای شما راحتتر شود.
بسته به اینکه نیازهای شما تا چه حد معمول یا پیچیده باشند، باید نرمافزار مطابق با نیاز خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر شما تنها مالک کسب و کار خود هستید، کارمندی ندارید و گردش موجودی شما پایین است و تعداد انگشتشماری مشتری دارید، نرمافزارهای ارزان قیمت پایه برای شما بهترین گزینه هستند.
این گونه نرمافزارها شامل تمامی ویژگیهای پایهای که به آن نیاز دارید، هستند. برای مثال شما را قادر میسازند که فاکتورها را برای مشتریان خود صادر کنید و به مشتریانتان نیز امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و سایر امکانات مشابه را میدهند.
اگر کسب و کار شما گردش موجودی بالایی دارد یا کارمندان زیادی دارید، لازم است که از قابلیتهای پیچیدهتر و ویژه نرمافزار مخصوص شغل خود بهرهمند شوید.
این گونه نرمافزارها موجودی شما را به طور مداوم کنترل کرده و به شما کمک میکنند که برای خرید خود برنامهریزی و جریانهای نقدی خود را مدیریت کنید.
همچنین میتوانید چندین سطح قیمتگذاری تعریف نمایید. بنابراین در هنگام خرید نرمافزار حسابداری علاوه بر هزینه کلی نرمافزار که باید بپردازید، به سایر هزینهها از جمله هزینههای تعمیر و نگهداری، پشتیبانی و ارتقاء دورهای نیز توجه کنید.
خدمات پس از فروش برای تمامی نسخههای نرمافزار حسابداری هلو شامل قفل نرمافزاری(SLM)، یک سال پشتیبانی رایگان، پاسخگویی به سؤالات از هشت صبح تا دوازده شب، عضویت در کلوپ مشتریان، چت آنلاین و خدمات هوشمند اینترنتی، دو جلسه آموزش رایگان، فیلم آموزشی جامع و راهنمای گام به گام برای نصب نرمافزار هلو است.
انعطافپذیری، عاملی کلیدی در نرمافزار حسابداری کسب و کار شماست.
کسب و کار شما ممکن است در ابتدا محدود و کوچک باشد، اما اگر شما قصد داشته باشید آن را رشد دهید، به نرمافزاری نیاز خواهید داشت که بتواند خود را با گردش موجودی بالا و کارمندان و مشتریان بیشتر تطبیق دهد.
بررسی کنید که نرمافزار مدنظرتان ماژولهای افزایش قابلیت و ارتقا را دارد یا نه؛ این نکته از اهمیت ویژهای برخوردار است. وقتی صحبت از مدیریت مالی است، یک نرمافزار حسابداری و مالی خوب میتواند در کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند و موجب رشد آن شود.
پس از در نظر گرفتن تمامی ویژگیها و قابلیتهای متناسب با شغلتان، نرمافزار مناسب را انتخاب کنید.
همانطور که گفتیم، نرمافزار حسابداری هلو، محصول گروه شرکتهای طرفه نگار، دارای نسخههای متنوعی بوده و بیش از دویست گروه شغلی را پوشش میدهد.
این نرمافزار به صورت کلی برای فروشگاهها، شرکتهای بازرگانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی نسخههای ویژهای دارد. همچنین شرکت هلو نسخه ویژه انواع مشاغل مثل فروشگاه لوازم خانگی، سوپرمارکت و رستورانها را تولید کرده است.
نرمافزار حسابداری هلو از جمله نرمافزارهای بسیار پرکاربرد در بین نرمافزارهای مالی و حسابداری به شمار میآید، به طوری که کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرمافزار هلو را به پرکاربرترین نرمافزار مالی کشور با حدود 700 هزار کاربر تبدیل کرده است. نرمافزار حسابداری هلو در نسخههای تککاربره و شبکه ارائه میشود و قابلیت ارتقا به نسخههای بالاتر، همراه با حفظ اطلاعات قبلی هم را دارد.
صندوق فروشگاهی یا سامانه الکترونیکی POS کامپیوتر کوچکی است که نرم افزار حسابداری روی آن نصب میشود و برای ثبت خرید و فروش معاملات و محاسبهی سود و زیان و موجودی کالا به کار میرود. از طرفی به این کامپیوتر کوچک، یک کشو برای ذخیره و نگهداری پول نقد متصل میشود؛ در کنار اینها، برای تسریع و تسهیل کارها و مدیریت بهتر، میتوان یک بارکدخوان یا چاپگر فیش را هم به صندوق فروشگاهی متصل نمود.
این هم بخشی از تغییر بزرگی است که ورود کامپیوترها در زندگی امروز ما ایجاد کردند. نرم افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی برای همیشه صاحبان مشاغل را از حسابداری دستی و پیچیده و زمانبر نجات دادهاند.
با روی کار آمدن صندوقهای مکانیزه فروش و همهگیر شدن استفاده از این صندوقها، دیگر به استفاده از فاکتورهای دستنویس قدیمی و حساب و کتابهای طولانی و زمانبر مخصوصاً برای فروشگاههای بزرگ نیازی نیست. با خرید و نصب یک صندوق مکانیزه که دارای نرمافزار حسابداری باشد و یا یک کامپیوتر مجهز به نرمافزار حسابداری، فاکتورهای فروش به صورت الکترونیکی در صندوق مکانیزه فروش صادر میشوند.
هدف از بهکارگیری این سامانه، مدیریت خرید و فروش، مدیریت هزینه و موجودی کالا، تهیه آمار مشخص و ارائه انواع گزارشها برای تصمیمگیری بهتر، تسریع و بهبود روند فروش و در نهایت صدور الکترونیکی فاکتور فروش است.
در کشور ما از ابتدای سال 1392 هر سال تعدادی از اصناف ملزم به تهیه و استفاده از صندوق فروش مکانیزه (POS) فروشگاهی یا رایانه دارای سیستم نرم افزار فروشگاهی و صدور الکترونیکی صورتحساب فروش (فاکتور) میشوند. غذافروشیها و رستورانها، داروخانهها، فروشندگان لوازم خانگی، فروشندگان لوازم صوتی و تصویری از جملهی این اصناف هستند. استفاده از صندوق مکانیزه فروش میتواند تاثیر بهسزایی در روند کار و رشد اصناف داشته باشد. هزینههای انجام شده بابت خرید، نصب و راهاندازی سامانه صندوق فروش (pos) یا رایانه توسط صاحبان مشاغل مذکور (اعم از سختافزار و نرمافزار)، از درآمد مشمول مالیات مؤدیان مزبور در اولین سال استفاده قابل کسر خواهد بود.
تمامی کسبوکارهای خرد در کشور بر اساس تفاهمنامهای که بین وزارت صنعت و معدن، شورای اصناف و سازمان نظام صنفی رایانهای کشور به امضا رسیده باید به صندوق مکانیزه فروش (pos) مجهز شوند.
شرکت مهندسی نرم افزار هلو سالهاست نرمافزارهای حسابداری خود را مطابق آخرین قوانین، تغییر داده است تا صاحبان اصناف بتوانند به دور از نگرانیهای قانونی و با خیال آسوده از نرمافزارهای این شرکت بهره ببرند. از این رو میتوانید از نرمافزارهای فروشگاهی هلو به عنوان صندوق مکانیزه فروش نیز استفاده کنید.
برای آشنایی بیشتر با محصولات ویژه فروشگاهی به صفحه محصولات بروید.
نقطه مشترک همه کسب و کارهای دنیا، پرداخت مالیات است. همه ما میخواهیم مالیات خود را کاهش دهیم و خوشبختانه روشهای قانونی زیادی برای انجام این کار وجود دارد. با این حال، تلاشهایی که به طور عمده برای پنهان کردن درآمد واقعی صورت میگیرند، میتوانند واقعاً شما را دچار مشکل کنند. این مفهوم به عنوان فرار مالیاتی شناخته میشود و هر چند روشی است که اغلب افراد مشهور و شرکتهای بزرگ و ثروتمند از آن استفاده میکنند؛ اما افراد با درآمد متوسط نیز این کار را انجام میدهند. مثلاً اگر شما در سال گذشته 50 میلیون تومان درآمد داشتهاید و هنگام پر کردن سررسید مالیاتی خود ادعا میکنید که فقط 30 میلیون تومان در سال گذشته درآمد داشتهاید، این کار شما غیر قانونی است و در زمره جرایم مالیاتی قرار میگیرد.
با این حال، آمارها نشان میدهد که تعداد زیادی از کارفرماها و شرکتها، قصد فرار مالیاتی ندارند و تنها به دلیل اشتباهات محاسباتی، درگیر جرایم مالیاتی شدهاند. گاهی نیز ممکن است حسابدار یا کارمندان یک شرکت به طور خودسرانه در آمارهای مالی شرکت دست برده و کل سازمان را به خطر بیاندازند. جالب است بدانید که با استفاده از یک نرم افزار حسابداری خطاهای انسانی را به حداقل میرسانید و البته با کنترل بهتر روی کارمندان، میتوانید در زمان پر کردن سررسید مالیاتی خود، خیال راحتتری داشته باشید. در ادامه بررسی میکنیم که چطور یک نرم افزار حسابداری میتواند در این زمینه به شما کمک کند تا کمترین تقلب و تخلف در سازمان شما به وقع بپیوندد و تا حد ممکن از جرایم مالیاتی دور بمانید. پس در ادامه با ما همراه باشید.
سازمانها به ندرت دوست دارند که در مورد مباحث مربوط به کلاهبرداریهای مالی صحبت کنند؛ اما سالانه میلیونها دلار در سراسر جهان از این طریق، نصیب افراد کلاهبردار میشود. حتی اگر شما به عنوان مدیر یک مجموعه، تلاش کنید که تمام امور قانونی مربوط به مالیات را رعایت کنید، باز هم ممکن است که در تیم شما کارمندان بی پروایی وجود داشته باشند که از طریق دستکاری در پروندههای پرداخت شده به بانکها، تغییر نام مشتریان، آدرسها و اطلاعات پرداخت، ایجاد و تائید فروشندگان ساختگی، سفارشهای خرید جعلی و ثبت بی دلیل ساعات اضافه کاری، سعی میکنند که در این میان به سود برسند.
به گفته حسابرسان و تحلیلگران، انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب، یکی از بهترین راهها برای تشخیص و پیگیری موارد مربوط به سوء استفاده از سیستم حسابداری و البته جلوگیری از انواع تقلبها است. با گذشت سالها، نرمافزارهای حسابداری به طور خاص گسترش پیدا کردهاند و به سازمانها در همه امور مربوط به مالیاتها کمک میکنند. این نرمافزارها از طریق ردیابی حسابرسی، هشدارها و محدودیت دسترسی این کار را انجام میدهند.
برخلاف سیستمهای دستی که در آن اسناد میتوانند «گم شوند» یا به سادگی توسط اسناد تقلبی جایگزین شوند، میتوان یک سیستم حسابداری قدرتمند را برای سازمان خریداری کرد تا گزارشهای مربوط به انواع فعالیتها را صادر کند، به کاربران اجازه دهد به تاریخ معامله، تائید دادهها، میزان پرداختیها و اطلاعات مشتریها دسترسی داشته باشند. حتی نرمافزار حسابداری با کارکردهای ویژه این امکان را فراهم میکند که کاربران بتوانند معاملات نقدی که داخل تاریخچه پرداختهای بانکی ثبت نشدهاند را جستجو کرده و به اسناد آن دسترسی پیدا کنند.
شما با استفاده از یک نرم افزار حسابداری میتوانید هشدارهایی در زمینههای خاص تنظیم کنید تا در مورد هرگونه تغییرات ایجاد شده به شما اطلاع بدهد. به عنوان مثال، میتوانید سیستم را طوری تنظیم کنید که در زمان تغییر نام، آدرس و جزئیات بانکی در حسابهای مشتریها به شما هشدار بدهد. ابزارهای اضافی، مانند FIM (نظارت بر یکپارچگی پرونده) و IDS (سیستم تشخیص نفوذ) نیز به مدیران سیستم درباره هرگونه نقص در یکپارچگی پروندهها و دسترسی به شبکه اطلاع میدهد.
یکی دیگر از کارکردهای مفید که در اکثر نرم افزارهای حسابداری وجود دارد، محدودیت دسترسی کاربر است. با اجرای تفکیک وظایف به همراه ساز و کارهای دقیق، سیستم حسابداری باعث میشود که کلاهبرداران از انجام کارهایی که مجاز به انجام آنها نیستند منع شوند. حتی اگر یک کارمند صلاحیت اضافه کردن فروشنده جدید یا تغییر اطلاعات پرداخت را داشته باشد، به عنوان مثال، حسابدار یا مدیر فروش، باید ابتدا برای انجام این کارها تائید بگیرد و شما نیز به عنوان مدیر در جریان همه این تغییرات قرار بگیرید. همچنین میتوان از فناوری نرم افزار حسابداری برای خودکار کردن نقل و انتقالات صندوقهای الکترونیکی استفاده کنید که خطرات استفاده از چک را از بین میبرد. علاوه بر بهبود کنترلهای داخلی، یک سیستم حسابداری میتواند به شما در پیروی از مقررات، قوانین و عملکردهای خاص در سررسید مالیاتی کمک کند. شما دیگر نیازی نیست که نگران اشتباه در محاسباتی باشید که منجر به پیگرد قانونی شما شود. بلکه همه محاسبات به طور دقیق و با کمترین خطا انجام میشود.
نتیجه گیری
یک نرم افزار حسابداری میتواند تا حد زیادی شما را از جرایم مالیاتی به دور نگه دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی بهترین محصولات نرم افزاری دارای باگها و نقاط ضعفی هستند که یک کلاهبردار حرفهای میتواند از آنها سوء استفاده کند؛ بنابراین، علاوه بر استفاده از یک سیستم حسابداری قابل اعتماد، باید اقدامات پیشگیرانه خاصی مانند نصب یک سیستم دوربین مدار بسته یا فناوری احراز هویت (به عنوان مثال اثر انگشت یا نرم افزار تشخیص شبکیه چشم) نیز استفاده کنید.
علاوه بر این، مدیریت ریسک باید در طول محاسبات مالی به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شود. تجزیه و تحلیل خطرات مشاغل و برنامه ریزی برای رفع و حل آن خطرات، نه تنها از صدمات سهوی و عمدی جلوگیری میکند، بلکه به حفظ مستندات مدیریتی و رعایت مقررات نیز کمک شایانی میکند. کار دیگری که شما باید انجام دهید این است که کارمندان خود را مسئول قانونمند نگه داشتن سازمان خود کنید. با تلفیق فناوری پیشرفته نرم افزار حسابداری با حرفهای بودن کارکنان و سیاستهای مناسب، شما یک سیستم کنترل قوی ایجاد خواهید کرد که به شما در تشخیص از بین بردن و جلوگیری از فعالیتهای کلاهبرداری کاربر نه فقط در زمان پر کردن سررسید مالیاتی، بلکه در همه سطوح کمک میکند.
منبع: https://holoo.co.ir/can-accounting-software-help-you-with-tax-and-audit-crimes/
تکنیک های متنوعی برای فروش و افزایش سود وجود دارند که توسط فروشندگان هوشمند و با تجربه، استفاده میشوند. همانطور که هر فروشندهای میداند، فروش یک هنر است که با کسب تجربه و آزمون و خطا به دست میآید. هنر فروش قرار است شما را از مرز بیگانگی با مشتری، به سمت ایجاد حس راحتی با مشتریان ببرد.
برای رسیدن به چنین جایگاهی، شما نیاز به زمان و تمرین خواهید داشت. استفاده از تکنیک های مؤثر و تمرین آنها، میتواند بخش بزرگی از یادگیری نحوه افزایش فروش باشد. در این مقاله، مهمترین تکنیک های فروش که همگی آزمایش شده و جواب خود را پس دادهاند، معرفی میکنیم. اما پیش از آن اجازه بدهید که تعریف دقیقی از تکنیکهای فروش را مطرح کنیم.
تکنیک فروش یک روش برای فروش توسط یک فرد یا تیم فروشنده است که به افزایش درآمد و فروش مؤثرتر منجر میشود. این تکنیک ها معمولاً بر اساس تجربیات گذشته و از طریق آزمایش و خطا به دست میآیند. یک تکنیک فروش، میتواند برای هر نوع فروشی از خدمات یا کالاها مناسب باشد و البته نمیتوان تمام فرآیند فروش را به این تکنیک ها نسبت داد.
بلکه بهتر است اینگونه بگوییم که تکنیکهای فروش، به شما کمک میکنند که قدمهای مشخصی را در جهت افزایش فروش خود بردارید، اما میزان موفقیت در این امر به مهارت، تمرکز و ارتباطات شما نیز بستگی دارد.
در ادامه به چند تکنیک مهم و کاربردی برای افزایش سود و فروش اشاره میکنیم.
یکی از مهمترین تکنیکهای فروش این است که بدانید به چه کسی میفروشید. دانستن نام شرکت، آدرس آن و محصولات آن، برای شما کافی نیست. شما باید مشتریان خود را بشناسید، چالشهای آنها و چیزهایی که میتواند زندگی آنها را راحتتر کند، مورد توجه قرار دهید.
همچنین باید بدانید که به غیر از شما، چه کسانی دیگری در آن بیرون در حال رقابت با شما هستند؟ میزان رقابت چقدر است و برای پیشی گرفتن از آنها به چه راهحلهایی نیاز دارید؟ این تکنیک باید نهایتاً به پیدا کردن راهحلهای خلاقانهای بینجامد که شما را از رقبایتان متمایز کند.
تحقیقات نشان میدهند که داستانها میتوانند اثرات قدرتمندی بر تغییر رفتار داشته باشند. منظور از داستان، تعریف قصه نیست، بلکه منظور این است که برای مشتری خود، یک سفر خرید خلق کنید. سفر خرید شما البته دارای یک قهرمان است و این قهرمان مشتری است.
شما تنها نقش یک مربی را ایفا میکنید. به عنوان مربی در این سفر، باید بتوانید به قهرمان نشان دهید که مشکلاتی که با آنها روبرو است را درک میکنید. سپس با خردمندی، بینش جدیدی به او ببخشید و نشان دهید که چطور محصولات شما میتوانند مشکل او را حل کنند.
به این ترتیب، قهرمان داستان را به سمت انجام یک واکنش سوق میدهید. قهرمان شما با اعتماد به نفسی که پیدا کرده است، تمایل پیدا میکند که از راهبردهای شما استفاده کند. در نهایت، داستان شما باید به گونهای پایان بپذیرد، که مشتری قهرمان اصلی باشد، نه شما. هر چند بسیاری از فروشندگان، با تأکید بر خود، تلاش میکنند نشان دهند که آنها حلال اکثر مشکلات هستند، در حالی که باید به نحوی به مشتری برخورد کنید که حس کند او کسی است که با انتخاب محصولات شما، به مشکلاتش پایان داده است. در این صورت نه تنها فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد، بلکه مشتریان وفادار بیشتری را نیز خواهید داشت.
اگر زمانی که با مشتری تماس میگیرید، مناسب باشد، احتمال اینکه با پاسخ مثبت روبرو شوید، بیشتر است. این زمان بسته به نوع شغل و سبک زندگی مشتریان شما میتواند متفاوت باشد، اما تحقیقات نشان میدهد که بهترین زمان برای تماس معمولاً بین 8 تا 9 صبح و ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر است. چرا که معمولاً افراد در اول صبح یا پایان روز کاری، حال و هوای بهتری دارند و مذاکره با آنها بهتر پیش میرود.
یکی از دلایلی که بیشتر ما نسبت به خرید از فروشندگان و بازاریابها محتاطانه عمل میکنیم، این است که این افراد معمولا فشار زیادی روی ما ایجاد میکنند. هرچند این روش گاهی میتواند منجر به افزایش فروش شود، اما نمیتوان آن را به عنوان یکی از بهترین تکنیک های فروش دانست. در عوض، بهتر است به جای آن که مداوم صحبت کنید، کمی به مشتری گوش بدهید.
گوش دادن به سؤالات، تردیدها و نگرانیهای مشتری، میتواند به شما کمک کند که تعامل بهتری با وی داشته باشید و مشتری نیز در پایان گفتگو بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد. نیازی به یادآوری نیست که افزایش اعتماد، به افزایش سود منجر خواهد شد.
مردم دلایل عملی را دوست دارند که به آنها میگویند چرا باید پول خود را صرف خدمات یا کالاهایی بکنند که نمیشناسند. اگر شما یک راهحل مناسب ارائه دهید، به احتمال زیاد آنها به شما گوش فرا میدهند.
این کار از طریق گوش دادن به مشتری حاصل میشود. هر چه بیشتر با نگرانیها و دغدغههای مشتریان خود آشنا باشید، میتوانید بفهمید که کدام ویژگیهای محصول برای آنها ارزشمندتر است و آنها از آن سود بیشتری میبرند. این کار باعث میشود که مشتریها متوجه شوند که چرا در عمل این محصول میتواند برای آنها مفید باشد.
هزاران و میلیونها مشتری بالقوه در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که از طریق شبکههای اجتماعی میتوانند با شما آشنا شوند. اگر برای افزایش سود و فروش خود از شبکههای اجتماعی استفاده نکنید، دامنه مشتریان خود را محدود میکنید. رسانههای اجتماعی و فروش آنلاین، یکی از تکنیک های فروش مدرن هستند که باید تجارت خود را با آنها وفق دهید.
رقابت در صنعت فروش بسیار بالا است و شما برای رسیدن به موفقیت، باید از هر فرصتی استفاده کنید. خبر خوب این است که هنوز هم بسیاری از فروشندگان برای افزایش فروش خود از تکنیک های فروش قدیمی و منسوخ شده استفاده میکنند که در بیشتر مواقع، جواب نمیدهد.
تکنیک هایی که در این مقاله معرفی کردیم، تکنیک های عملی هستند که میتوانند به شما در افزایش فروش کمک کنند. بنابراین زمان بعدی که میخواهید با یک مشتری مذاکره کنید، سعی کنید این تکنیک ها را امتحان کنید تا تأثیرات مثبت آنها را در عمل درک نمایید.
منبع: https://holoo.co.ir/6-techniques-to-increase-sales-that-you-must-know/